Exposities, Markten & Beurzen

Uw expositie, markt of beurs slaagt in de Geertruidskerk gegarandeerd. Er hebben er al veel plaatsgevonden. De hoge muren en de mooie houten tongewelven geven de opstelling extra sfeer. Dankzij de vele hoeken en ruimtes is er altijd sprake van een prettige intimiteit zonder het gevoel van grootsheid kwijt te raken dat deze kerk ademt. Heeft u interesse om een expositie, beurs of markt te organiseren? Neem vrijblijvend contact op om de mogelijkheden te bespreken. Voor onze tarieven en faciliteiten klik hier!

Agenda exposities & markten

28 April / Brocantemarkt Geertruidskerk (The Spring Edition)

Toegang gratis / geopend van 10:00 uur tot 16:00 uur

3 November 2024 / Brocantemarkt Geertruidskerk (The Christmas Edition)