Ontdek onze mogelijkheden & activiteiten

De Geertruidskerk heeft een sfeervolle binnenruimte van bijna 800 m2 met authentieke rouw- en tekstborden, een indrukwekkende akoestiek, alle denkbare faciliteiten en een prachtige (afsluitbare) tuin rondom van 750 m2.

Het kerkgebouw is functioneel ingedeeld en is geheel of in gedeelten te huur. De entree is via de toren en er bestaat de mogelijkheid om balies te plaatsen. Er is krachtstroom beschikbaar, WIFI, een keuken, enz., enz. Onlangs zijn de toiletfaciliteiten nog uitgebreid. Voeg daarbij de goede toegankelijkheid (een knooppunt van snelwegen), mooi gelegen voor zowel Nederlandse als Belgische gasten en de professionele begeleiding, en dan is het duidelijk dat u er toch minimaal een keertje moet gaan kijken.

Wij verzorgen graag uw wensen. Van kaartcontrole of badgeverstrekking tot publiekscatering en beveiliging. Van EHBO tot hostess. Kom rustig eens kijken wat er mogelijk is. Wilt u uw plannen een keer doorspreken of de kerk bezichtigen? Neem gerust contact met ons op.