Word vriend van de Geertruidskerk te Geertruidenberg

Hulp is welkom!

Meld u aan als vriend van de Geertruidskerk. De Stichting Behoud Geertruidskerk is door de overheid aangemerkt als culturele ANBI. Uw bijdrage is daardoor, onder bepaalde voorwaarden, voor 125% fiscaal aftrekbaar.

De Geertruidskerk - huis voor kunst, cultuur en bezinning van Geertruidenberg en omgeving.

De Geertruidskerk is het oudste, en beslist het indrukwekkendste monument van de stad. De Stichting Behoud Geertruidskerk wil dit historische erfgoed weer een centrale plaats geven in de samenleving. Ze wil van de kerk een levend monument maken waar altijd iets te doen en te beleven is op het gebied van kunst, cultuur, historie en religie. Als samenbindende factor in de gemeenschap krijgt de Geertruidskerk zo nieuwe betekenis.

De kerk kan een oecumenisch, cultuurhistorisch, multicultureel en kunstzinnig centrum zijn voor alle geledingen uit de samenleving. Daarvoor heeft de Stichting Behoud Geertruidskerk ook de hulp nodig van al die geledingen uit de stad en de verre omgeving. Voelt u zich betrokken bij de Geertruidskerk, dan kunt u dit streven van de stichting ondersteunen. Hoe meer vrienden, hoe sterker wij staan Sluit u daarom aan en wordt Vriend van de Geertruidskerk met een jaarlijkse bijdrage vanaf € 25,-  € 50, - € 75,- of € 100,- per jaar. Hiermee draag je bij aan de instandhouding van ons monumentale gebouw en krijg je jaarlijks in december een bedankje!

Aanmelden

Om vriend van de Geertruidskerk te worden kunt u zich aanmelden via ons mailadres: info@geertruidskerk.nl