Ervaringen van onze bezoekers

Onze bezoekers zijn de beste referentie. Graag horen wij van u hoe uw onze locatie heeft ervaren.

Het was een geweldige trouwlocatie in een unieke setting!
Bas & Kristel, Dongen (35 & 39)

Wij kijken terug op een prachtige huwelijksdag in deze sprookjesachtige kerk. De gastvrijheid en het meedenken over onze huwelijksdag is geweldig!

Dankbaar kijken wij terug op de uitvaart van mijn vader.
Corné, Geertruidenberg (55)

Dank voor de gastvrijheid, begeleiding en medeleven die wij in de Geertruidskerk hebben ondervonden voor de afscheidsdienst van mijn vader. Wij kunnen terugkijken op een mooie, sfeervolle bijeenkomst en dat zal altijd een waardevolle herinnering voor ons blijven.

Harry Potter Event
Jan

Ik heb me zeer vermaakt bij de Magische Academie voor de toverkunsten in jullie mooie kerk. Het was een groot succes. Alles was tot in de puntjes geregeld en alle ruimtes waren goed bereikbaar. Top voor jullie medewerking.

Een spetterend themafeest
Samuel 40 jaar

We hebben een prachtig themafeest gehad in de mooie middeleeuwse crypte. Vriendelijk personeel en een uitstekende sfeer!

Thanks
Pim & Evert
Bedrijfsfeest
Karin en collega's

Dank jullie wel voor het organiseren van ons geweldige bedrijfsfeest. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug.